Provozovatel: Chachar catering, s.r.o.
Sídlo: Václava Jiřikovského 285/46, Dubina, 700 30 Ostrava
IČ: 285 87 740
Odpovědná osoba: Lumír Bednář, jednatel
Suterén - prostory restaurace s barem, kuchyně, schodiště, chodba, výtah, šatny pro personál kuchyně, skladovací prostory, místnost se vzduchotechnikou, kotelna, kancelář technika, WC ženy, WC muži.
Přízemí – Hlavní sál a přísálí, pódium, zázemí pro účinkující vedle pódia, výtah, vstupní prostory budovy, foyer s barem, schodiště do 1. patra, šatna, kancelář, prostory přípravny s úklidovou místností a WC, schodiště do suterénu.
Mezipatro za pódiem – schodiště do 1. patra, šatna pro účinkující, WC se sprchou.
Mezipatro – vstup z foyer - schodiště do 1. patra, chodby, výtah, WC ženy.
1. patro - foyer s barem, pravá a levá strana balkónu, režie, 2. přísálí se skladovacím prostorem a WC, Bílý a Červený salónek, WC muži, výtah.
Prostory KD Na Rybníčku jsou určeny pro pořádání kulturních, společenských, sportovních a prezentačních akcí. Možnosti využití jednotlivých prostorů jsou specifikovány v podmínkách jejich využití (viz níže).
Prostory lze pronajmout na koncertní vystoupení pouze po dohodě s provozovatelem.
Za organizátora akce v prostorech KD Na Rybníčku je pro tento provozní řád považován nájemce prostorů, který má s Chachar catering, s.r.o. uzavřenu Smlouvu o krátkodobém nájmu nebytových prostor s poskytnutí služeb (dále jen "smlouva").
Účastníkem akce je návštěvník jakékoliv společenské, kulturní či jiné akce pořádané v KD Na Rybníčku.
Rozmístění stolů a židlí pro danou akci konzultuje organizátor akce s provozní a technikem KD Na Rybníčku. Po rozmístění stolů a židlí nesmí organizátor s nábytkem manipulovat. Po konání akce uvede organizátor prostor do původního stavu. Rozmístění stolů a židlí nesmí bránit únikovým cestám z místností a objektu.
Samostatnou šatnu v přízemí KD Na Rybníčku lze využít jako zázemí pro úschovu svršků v rámci pořádané akce. Do šatny si může organizátor pronajmout také obsluhu.
V případě nadměrného znečištění prostorů (např. zvratky, žvýkačky, znečištění záclon, závěsů a nábytku) a poškození vnitřního vybavení je organizátor akce povinen uhradit poměrnou část nákladů na odstranění znečištění nebo škody, kterou stanoví pronajímatel.
Nájemce se zavazuje odklidit vlastní vytvořený odpad (např. krabice, kartony, PET lahve aj.), případně uhradit částku stanovenou v platném ceníku za úklid nad rámec základního úklidu.
Sál - 211 osob
Pódium - 41 osob
Balkóny v 1. patře - 2x 40 osob
Režie - 2 osoby
Šatna pro hosty - 4 osoby
Šatna pro účinkující - 10 osob
CELKEM: 348 osob
Sál + přísálí + pódium - 234 osob
Balkóny v 1. patře - 2x 32 osob
Režie - 2 osoby
Přísálí v 1. patře - 104 osoby
Šatna pro hosty - 4 osoby
Šatna pro účinkující - 10 osob
CELKEM: 418 osob
Sál + přísálí + pódium - 234 osob
Šatna pro hosty - 4 osoby
Šatna pro účinkující - 10 osob
CELKEM: 248 osob
Prostory Hlavního sálu je možné využívat pro akce typu: ples, večírek, taneční zábava, koncert (po dohodě s pronajímatelem), divadelní představení, filmová reprodukce, narozeninová a smuteční setkání, svatba, kurzy, školení, semináře, prezentace a jiná setkání komerčního i soukromého typu. Sál je možné pronajmout samostatně, nebo v kombinaci se Salónky v 1. patře.
Prostory Salónků v 1. patře je možné využívat pro akce typu: doplňkový prostor k plesu, večírek, taneční zábava, narozeninová a smuteční setkání, svatba, kurzy, školení, semináře, prezentace a jiná setkání komerčního i soukromého typu. Salónky je možné pronajmout samostatně, bez Hlavního sálu a vždy je pronajímán Bílý a Červený salónek společně, bez ohledu na to, zda jsou oba dva využity plně.
Prostory Přísálí v 1. patře nelze pronajmout samostatně.
Šatna pro hosty - 4 osoby
Šatna pro účinkující - 10 osob
Kancelář - 5 osob
Restaurace s barem bez pódia - 110 osob
Přípravny v suterénu - 20 osob
Přípravna v 1. patře - 3 osoby
Venkovní terasa -
CELKEM: 133 osob
Prostory Restaurace není možné si pronajmout samostatně.
Prostory šaten zajišťuje organizátor akce s výjimkou, kdy je smluvně dohodnuta služba šatny pro hosty ze strany Chachar catering, s.r.o..
Všechny limity obsazenosti prostor zahrnují osoby realizující pomocné a organizační práce související se zajištěním akce (např. šatnářky, uvaděčky, požární a zdravotní hlídku, pořadatelé, obsluhu barů, účinkující atd.).
Akce v KD Na Rybníčku určené pro veřejnost (večírky, plesy, oslavy, školení a semináře, prezentace, výstavy, hudební performance, projekce filmů, divadla apod.) jsou pořádány jinými subjekty nebo společností Chachar catering, s.r.o..
Využití audiovizuální techniky je možné pouze na základě dohody s pronajímatelem, a to po uzavření smlouvy.
Manipulovat s audiovizuální technikou smí pouze zaměstnanci Statutárního města Opavy, nebo pronajímatele.
Rozmístění nábytku (stoly, židle) v jednotlivých sálech konzultuje organizátor akce s provozní KD Na Rybníčku. Po uspořádání pro danou akci nesmí organizátor akce s nábytkem manipulovat.
Jako zázemí pro organizátory akce, případně kapelu nebo jiné účastníky akce je možno využít šatny pro účinkující.
Při konání akcí s počtem osob 200 a více ustanovit preventivní požární hlídku složenou nejméně zvelitele a dvou členů. Tyto osoby budou před zařazením do požární hlídky zaškoleny osobou oprávněnou provádět odbornou přípravu preventivní požární hlídky. Úkolem preventivní požární hlídky, případně pořadatelů, je dohlížet na dodržování předpisů o požární ochraně v průběhu konání akce a v případě vzniku požáru provést nutná opatření k záchraně ohrožených osob, přivolat jednotku požární ochrany a zúčastnit se likvidace požáru. Požární hlídka smí být sestavena z osob starších 18 let, nesmí vykonávat činnost pod vlivem alkoholických nápojů a návykových látek! Požární hlídka bude viditelně označena. Požární hlídka po příchodu do objektu zapíše do Požární knihy (umístěna na recepci) datum konání akce, čas příchodu a zjištěné okolnosti, po skončení akce provede kontrolu celého objektu a člen požární hlídky zapíše do Požární knihy čas ukončení akce, čas odchodu a případné závady vzniklé v průběhu akce. Tuto požární hlídku je organizátor akce povinen zajistit na vlastní náklady nebo si ji může pronajmout.
Je povinen seznámit se s požárním a evakuačním řádem objektu, umístěním hasicích prostředků a hydrantů.
Zajistit volné únikové cesty a volný přístup k nouzovým východům, a to po celou dobu akce, po kterou se v prostorech nacházejí účastníci akce.
Při akci uvnitř objektu zakázat plnění balónků plyny, které ve směsi se vzduchem tvoří hořlavou nebo výbušnou směs (např. vodík, acetylén), takto naplněné balonky nelze používat ani jako výzdobu.
Nezahajovat akci při zjištění nedostatků v podmínkách požární ochrany, které nelze odstranit před zahájením akce.
Přerušit nebo ukončit akci při bezprostředním nebezpečí vzniku požáru, které nelze odstranit, a zejména je-li znemožněn únik, evakuace nebo záchrana osob nebo majetku nebo na návrh preventivní požární hlídky, popř. pořadatelů.
V případě plánovaného využití kouřových efektů (zejména tekutého dusíku) během akce tuto skutečnost ještě před podpisem smlouvy nahlásit pronajímateli.
Zajistit, aby nebyl poškozován majetek pronajímatele, v případě vzniku škody, tuto škodu pronajímateli uhradit.
Zajistit Zdravotní dozor dle platných předpisů a v případě úrazu osob zajistit poskytnutí první pomoci na místě, popř. přivolat lékařskou pomoc.
Dodržet stanovenou maximální provozní kapacitu – maximální počet osob nesmí být překročen.
Vyloučit vstup do objektu osob pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek.
Organizátor je povinen zajistit, aby všechna vlastní elektrická (elektronická) zařízení používaná v pronajatých prostorech, případně elektrická (elektronická) zařízení připojovaná do elektrického rozvodného systému pronajímaných prostor, měla platnou elektro revizi a odpovídala technickým i zákonným normám a požadavkům na elektrická a elektronická zařízení platným pro Českou republiku. Organizátor odpovídá za škodu vzniklou použitím vadných elektrických (elektronických) zařízení (spotřebičů) a také za škodu způsobenou zařízeními bez platné elektro revize, případně za škodu způsobenou použitím zařízení neodpovídajících technickým a zákonným normám a požadavkům na elektrická a elektronická zařízení platným pro Českou republiku. Organizátor odpovídá i za škodu vzniklou poruchou použitého spotřebiče, škodu vzniklou jeho nesprávným použitím nebo za škodu vzniklou v důsledku použití poškozeného spotřebiče. Organizátor odpovídá výše popsaným způsobem i za elektrická a elektronická zařízení návštěvníků akce a jejich použití v pronajímaných prostorách.
Dodržovat provozní řád a opatření stanovená organizátorem akce.
Dbát pokynů organizátora akce, pořadatelů a preventivní požární hlídky vydaných k zabezpečení požární ochrany a bezpečnosti osob při akci.
Je zakázána manipulace s otevřeným ohněm či jiným zdrojem zapálení.
Bezodkladně oznámit organizátorovi akce, pořadatelům nebo preventivní požární hlídce požár nebo bezprostřední nebezpečí jeho vzniku nebo vzniku úrazu.
Dbát o svoji bezpečnost a neprovádět činnosti, které mohou vést ke vzniku úrazu a poškozování cizího majetku.
V nebytových prostorech je zakázáno nabíjet do zdi hřebíky, ani jinak připevňovat cokoliv na zdi.
V nebytových prostorech je zakázáno vrtání a kotvení čehokoliv do podlahy, včetně tahání těžkých předmětů po podlaze.
V nebytových prostorech je zakázáno cokoliv věšet na svítidla. Zavěšení balonků, případně jiných ozdob vzhledem k charakteru akce (např. oslavy, svatby) je nutné konzultovat se správcem nebytových prostor, který je na svítidla případně zavěsí. Pro umístění reklam, log vlastních či sponzorů a jiných propagačních materiálů je nutné využít vlastní konstrukce, případně po dohodě se správcem nebytových prostorů je možné je umístit na stávající konstrukce. Ozdoby, reklamy, loga a jiné propagační materiály budou odstraněny ihned po akci nebo ve lhůtě určené pro odvoz věcí, která je sjednaná ve smlouvě.
V nebytových prostorech je zakázáno manipulovat s otevřeným ohněm.
V nebytových prostorech je zakázáno kouřit s výjimkou letní terasy.
Do nebytových prostorů je zakázáno vnášet toxické látky a jakékoliv nebezpečné předměty (např. dělobuchy, tyče, zbraně).
Je zakázáno vynášet sklenice či láhve s pitím a jiné předměty do venkovního prostoru před a kolem budovy KD Na Rybníčku. Tento zákaz se nevztahuje na prostory terasy.
Je zakázáno vnášet do budovy vlastní láhve s alkoholickými i nealkoholickými nápoji, nebo vlastní občerstvení, pokud nebylo mezi organizátorem a pronajímatelem smluvně stanoveno jinak.
V případě porušení těchto zákazů je zaměstnanec pronajímatele, organizátor akce, případně pořadatel oprávněn účastníka akce z KD Na Rybníčku vykázat.
V případě vzniklé škody je Chachar catering, s.r.o. oprávněna žádat náhradu škody.
Porušení týkající se nařízení požární ochrany je trestné, fyzická osoba pod pokutou 10 000 – 25 0000 Kč, právnická osoba pod pokutou 500 0000 – 1 000 000 Kč.
Hasiči – operační středisko 150
Evropské číslo tísňového volání 112
Městská policie 156
Policie České republiky 158
Záchranná zdravotní služba 155
Rozvodné energetické závody 800 250 860
Pohotovost plynárny 12 39
Pohotovost vodovody 800 292 300
Organizátor prohlašuje, že byl s tímto Provozním řádem seznámen.
Tento provozní řád byl schválen jednatelem Chachar catering, s.r.o., Lumírem Bednářem a nabývá účinnosti dnem 1. 3. 2024.
V Opavě dne 1. 3. 2024